פיגוע דריסה ודקירה בגן שמואל • ארבעה נפצעו על ידי מחבל ערבי – ישראלי

    בנצי לייזרוביץ | צילום: תיעוד מבצעי מד"א - אסף ברזינגר 3 Comment on פיגוע דריסה ודקירה בגן שמואל • ארבעה נפצעו על ידי מחבל ערבי – ישראלי
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחבל ערבי – ישראלי תושב אום אל פאחם – דקר לפני זמן קצר – ארבעה אזרחים בכניסה לגן שמואל בסמיכות לעיר חדרה – באזור מרחב שרון, המחבל בן 20 בעל תעודת זהות ישראלית נלכד על ידי כוחות של משמר הגבול והוא הועבר לחקירה.

    מחקירה ראשונית של משטרת ישראל עולה כי בתחילה דרס המחבל צעירה כבת 19 ופצע אותה קשה, לאחר מכן ירד המחבל מרכבו ודקר צעיר נוסף בן 19 ונערה בת 14 ופצע אותם באורח בינוני. בהמשך המחבל דקר גם גבר בן 45 שנפצע קל. שוטרים שהיו באזור ניטרלו את המחבל שנפצע קל והוא הועבר לחקירה.

    עוד דווח, כי המשטרה והשב"כ מנהלים כעת מרדף אחרי סייען שככל הנראה סייע למחבל שביצע את הפיגוע.

    כאמור, באירוע נפצעו 3 פצועים, צעירה כבת 19 פונתה על ידי מד"א לבית החולים רמב"ם כשהיא במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת, שניים נוספים פונו עצמאית לבית החולים הסמוך 'הלל יפה'.

    מד''א, פיגוע אמבולנס 2

    פאראמדיק מד"א חאלד מורעי וחובש רפואת חירום במד"א יהודה חיים שהגיעו למקום וטיפלו בפצועה קשה סיפרו כי "כשהגענו לזירה ראינו בתעלה בצד הדרך צעירה כבת 19 מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה, חבישות ונוזלים ופינינו אותה במהירות לבי"ח. גבר כבן 45 שנפצע קל בידו קיבל טיפול רפואי בזירה ופונה גם הוא לבי"ח".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חמורים למה לא חיסלתם את המחבל ימח שמו ושל כל הערבים שילכו לעזאזל ככככככככככככככככככוווווווווווווווווווווווווווווללללללללללללללללללללללללללללללללםםםםםםםםםםםםםםםםם

    2. 1

      כל הנ"ל פעמי משיח-לא להתעסק בקטנות כמו נבלות וכדו' נשקיע את האנרגיות בטוב ואז במילא הם לא יקבלו צומי ויניקה לחיצונים